sevdicek benim salaklığım devletteki sonuçlarımı alıp özele göstermişim özeldeki de bu doktoru tanıyorum yalnış bişey söylemez dedi, tabi muayene etti, doktora söyledim hiç bişey söylemeyip kürtaj dediler sizden teselli bekliyorum en azından bi çare var demenizi bekliyorum dedim ama yaptığı bişey olmadı radyolojiye gönderdi beni haftaya randevum var çok korkuyorum