gozdeak Tugbaztrk ben kıyamadım belime kadar saçlarımı kestirmiştim sarı yaptircam diye 😭 o yüzden hiç düşünmedim hepsi düz renk olsun diye sabrediyorum bakalım napicaz
duygusm Elif_sahra60 Benim doktorum saç boyatmak yok dedi. Videosunu izlediğim bir doktor boyatmanın zararı yok ancak kuafördeki havayı solumaktan kesinlikle kaçınmak lazım diyordu. Bir fikir ayrılığı söz konusu 🤷🏻♀️
Pandabekleyenanne gozdeak benımde platin ama problem olmuyo ohoooo ordan o bebeğe gecene kadar. Millet sigara içiyo onu düşün.
gozdeak Pandabekleyenanne ayy haklısın galiba cidden sigara kullananlar da var hamileyken . Ben bi doktoruma sorayım da boyatayım bari emzirirken daha sıkıntı olur hem değil mi 🤷🏼♀️
Ozzy En iyisi doktorunuza sormanız. Benim doktorum 22. Haftadan itibaren izin verdiği için ben düzenli boyatıyorum.
35ebruada Hergün düşündüğüm bir konuydu bende boyatmak istiyorum Doğumdan bir iki hafta önce mecbur açıcı kullanılacak sarı kullanıyorum ama dipten iki parmak aşağıda başlıyor hep zararı olmaz diye düşünüyorum ve Doğumdan sonra boyayabileceğimi sanmıyorum ama doktoruma sormaya bile korkuyorum çünkü kesin hayır dicek canım kuralcı doktorum ☺️
gamzemelisabasak Elif_sahra60 3.aydan itibaren düzenli boyattım ,hemde açtırma boyama ,saçlarım sarı benim. 3. Gebeliğim arka arkaya doğum yaptım hiç bir sorun yok şükür 🙏
Cigdem07 Elif_sahra60 3. Ayım bitti boyadım hala boyuyorum 7.5 aylık hamileyim balkonda boyadıgım icin koku bana gelmiyo. ☺️ Hiç bir sağlık risk yok korkmayın. Kana karışan bişey değil. 👍