Elif_sahra60 Aslında buna en doğru kararı doktorunuz verir.Kanıtlanmış bir zararı olmadığı için kimi doktor tamamen karşı,kimi doktor boyatabilirsin diyor.Benim doktorum hamileliğim boyunca sadece bir kere olmak şartıyla 20.haftalarından sonra tamamen organik bir boyayla boyatabilirsin demişti.Ben de doğumdan 2 hafta önce boyattım.Çünkü saçlarım da ombreliydi,kendimi kötü hissediyordum.
Doğumdan sonra da, 40’ım çıktıktan sonra her ay organik boyayla boyattım.