Kanatsizkelebek Canım bende polikistik over hastasıyım ve ilk gebeliğim normal bir gebelik değildi tanısı bile konulamadı kürtajla alındı neyse ben baya korktum hazır hissetmediğim için korundum tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyordum ama bir baktım ki kürtajdan 4 ay sonra adetim cok düzensizdir benim 2 ayım geçmiş gidip idrar testi yaptım cok silik çıktı neyse gidip kan verdim her hafta cagırdı doktorum suan hersey yolunda 14 haftalık hamileyim çok şükür . Ayrıca banada dedilet normal yolla gebe kalamazsın tedavi olman lazım falan ama Rabbim veriyor üzülme sen inşallah sağlıklı bir gebeliktir