Kanatsizkelebek ben tam 1 yıl bebek için çabaladım canım o yüzden seni çok iyi anlıyorum evet ilk başta değerim 800 lerdeydi 2 gün sonra başka hastaneye gittim ama tam iki gün değildi arada saat farkı vardı 1200 cıktı değerim doktorda sağlıklı olmayabilir dedi ağlaya ağlaya eve geldim buraya yazdım işte herkes başka hastane olunca labaratuar farkı olmuştur saar farkı var dedi 2 gün sonra gittiğimde betam 170 e düşmüştü diğer güne de düşük olarak sonuçlandı ama doktorum korkma bunun ardı yine bebek dedi hem normal hamile kalabildiğini görmüş oldun dedi hem sevindim hem üzüldüm ama çok geçmeden yine kaldım ama ovulasyon testiyle takip ettim eşime kendime macun kullandım öyle oldu zor bi süreçti