cnntylmz kesinlikle öyle eşim sperm testi yaptırmıştı sperm hareketliligi %4 olması gerekirken %2 çıktı sonucu gösterdiğimiz dahiliye doktoru eşime kısır muamelesi yaptı DNA analizi yaptir falan dedi o derece çok zor senin çocuğun olmaz dedi ne doktorlarla karşılaştık Rabbim herşeyin hayırlısını versin