Nehirr88k canım bende gecikme olunca test yaptım çıkmadı 14.gunde erken gebelik testi yaptım yine çıkmadı 3 testte negatif çıktı adetimin 18.gununde çıktı geç döllenme olmuş dedi doktor. Daha önce gecikmen oluyor muydu? Eğer duzenliyse adetin belki geç döllenme olmuştur yine umut vermek gibi olmasın canım hakkını helal et umutlandirdiysam. İnşallah gönlüne göre olur