Nehirr88k Adetim 7 gün gecikti hep ağrım var kahverengi lekeden başka bisey yok idrar testimde negatif kafayı yicem 😣 adet söktürmek için ne kullanmalıyım böyle arafta kalmak daha kötü
EAK Nehirr88k canım bnm arkadaşımın başına geldi 7gün gecikti negatif çıktı 7gün daha gecikti pozitif çıktı.bence kan testi verdikten sonra söktürücü düşün
Busimss Nehirr88k önce bir doktora danış kuzum kan verdin mi ? Ondan sonra adet söktürücüye başvur bence herşey olabilir
Zehralismail Kesinlikle soğann kürüü. İki adet söneminden sonra adetimi düzenledi. Ne yazıkki 1 ay klomen kullandıktan sonra adet tarihlerim değişti düzensizlelti. Her ne kadar doktorlar klomen etkilemez dese de kesinlikle yalan. Bu u bi tek yaşayan ben değilim. Soğan kürüne başlayın
Zehralismail Nehirr88k 1 soğan bi s bardağı. Su kaynadıktan sonra soğanı ikiye bölüp içine atın cezvenin. 5 dk kaynatın sonra çay sıcaklığında için. Asla soğumasın.
EAK Nehirr88k belki hamileysen düşük belirtisi olabilir.Bence hiç beklemeden bi dr git.Benim de belirtim yoktu sadece adet ağrım vardı karnımda ve kasıklarımda meğer hamileymişim.
Nehirr88k EAK randevu aldm canm aciller bakmıyo diye biliyorum iki gün daha bekliyim olursam gitmeme gerek yok
EAK Busimss ben 1gün geçe test yaptım 😁 çıktı idrarda ama bnm hiç sapmaz adetim o yüzsen 1 gün gecikmesi bnm için extrem bi durumdu
EAK Nehirr88k benim çıkmıştı ama dediğim gibi arkadaşımın ıgün geçmesine rağmen çıkmadı üstüne bi 7 daha geçti öyle çıktı.Bence randevu almadan acile gidebilirsin kan alıyorlar acilde de.Düşük yapıyorsan da önlem alınır.
Ozcanf Nehirr88k ben de senin gibiyim canım, 12 eylül beklenen adet günümdü ama 13 ünde kahverengi lekeler gelmeye başladı az az dün bitti. Bugün bir şey yok diye idrar testi yaptım negatif..