Nnurmehmet Medabarse 13 hafta 5 günlüğüz çok şükür canım 😌 Bulantı devam kusmada azaldı ama tamamen geçmedi maalesef az kaldı sabır diyorum geçecek inşallah buna da şükür çok daha kotu günler geçirdim 😊 Ara ara da baş ağrılarım oluyor
Selanikyesm Kız çoğunlukta sanırım 😂benım iki kızım var bunda bakalım ne olacak belki bı oglanıda tadarız😁😊
Ztbr Kismetmira benimde 1 yaşında kızım var 15 haftalık hamileyim doktor kıza benzetti çok şanslıyız bence hemn iki arkadaş hem kardeş olucaklar😍 benm aralarinda 1.5 yaş olucagi için çok daha fazla sevindim açıkçası kız olduğuna ikiz gibi buyucekler😍