Hilaliko Mgtl evet ozelde muayene oluyorum aynı ıkılı test gıbı ultrason ıle baktı sonradan kan aldılar bakalım sonucumuz cıkmıs doktora gosterıcem 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Mucizem_1 Mgtl dktr ilac verdi.o biraz iyi geliyor.bi ara bıraktım kimyasal diye.gunde 5 defa ya kadar kusuyirdum.sonra tekrar başladım.suqn 1 veya 2 ye düştü.
Eayhns_24 Bizde 11+3 üz ama ben en başından beri ne mide bulantısı ne de kusma yaşamadım bazen diyorum şanslılardanım herhalde bazen de korkuyorum niye yaşamıyorum ters giden bişeyler mi var diye
Mgtl Eayhns_24 yok yok sen şanslı insanlar kısmındasn bu konuda. Bence kusmak șansszlk ama minik mucize için değer 😊🤰
_kbranr_33 Kavakyellerihercai kız dedi bi doktor dıyerı gostermez daha kendını dedı bılmıyorum yanı canım