Ebruli_11 Mgtl 🤰🤰 ayyy hiç sorma valla tuvalet ile arkadaş olmuştuk kusma bulantı yüzünden ama suan çok şükür iyiyiz ve 14 haftaligiz 👣👣🙏🙏
Mgtl _kbranr_33 maşallah size 🤗 benim maalesef çok kötü geçti başlarda ama şimdi biraz toparladım. Bu ikili test ne oluyor yaptırmasak ne gibi sorunlar oluşur
_kbranr_33 Mgtl Mgtl sorun oluşturmaz canım benım cocugumda ense kalınlı cıktı onun ıcın yaptırmak zorunda kaldım okdarolumshz konustular kı doktorlar bana benım hayatımda suanda cok kötü cok caresıZım dıyorum keske kusaydım olmasaydı
Minikk3 Mgtl sabh uyaninca mutlaka 2 defa sari su kusardim bazen oglene kadar 4 5 defa kustugum oluyordu simdi bulanti ilaci kullaniyorum ani bi sekilde kesilde
Hilaliko Mgtl evet ozelde muayene oluyorum aynı ıkılı test gıbı ultrason ıle baktı sonradan kan aldılar bakalım sonucumuz cıkmıs doktora gosterıcem 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Mucizem_1 Mgtl dktr ilac verdi.o biraz iyi geliyor.bi ara bıraktım kimyasal diye.gunde 5 defa ya kadar kusuyirdum.sonra tekrar başladım.suqn 1 veya 2 ye düştü.
_kbranr_33 Mgtl hanı ense kalınlı cıkmasaydıda kusaydım sureklı cocugumun sağlı yerınde olsaydı bıtanem🙏🏻 Dua edın cumartesı cıkacak ınsallah
ozg96 7+2 yim bir haftadır bulantı hiç geçmio kusma nadir inşallah çabuk atlatırım yemek zor yapıorum
glslnnb 10+6 yız haftaya pzt ikili tarama için gideceğim, doktorum 12. Haftada cinsiyet görürüz dedi ama bazı bebişler kendilerini göstermiyormuş :) bakalm bizimki gösterecek mi. İkili tarama için gerginim ben de. Muayenemiz akşam Salı günü de kan verecegım. Şükür ki çok fazla bulantım olmadı benim sadece hafif agrılarım oluyordu onlar da azaldı. Halsizlik ve uyku çok ağır basıyor bende.