Latifeayd HazelSeren soylemedi canim cunku 2 ay calismicakmis 2 ay sonra devlete baslicagim dedi ama ben dogum yapmis oluyorum o tarihte
Latifeayd Bsra_28 gercekten ilgili mi cunku hem para verip hemde suratsiz davranan doktor istemiyorum insan guler yuzlu aciklama yapan bir doktor istiyor karsisinda olmadi ona randevu alip sansimi deniyeyim
Bsra_28 Latifeayd valla ben çok araştırdım yorumları falan çok okudum ve aynı denildigi gibi çok iyiydi yani ben ilk şehruz hanıma gitmiştim ve hic memnun kalmadım ondan
HazelSeren Latifeayd benımde kasım sonu aralık bası gıbı doğum üzüldüm nasıp emıne hanıma aldım ona devam edıcem bende artık
Latifeayd HazelSeren bende ona alayim olmadi baska carem yok insallah ilgili bir doktordur ben normal dogum istiyorum
Latifeayd Bana da emine zeynep hanim diye onerdiler ama yinede fikir almak istedim 2 hafta sonra tekrar gidip nts ye giricekmisim ondan sonra da her hafta nts yapilacakmis
HazelSeren Latifeayd bende canım ılk gebelık olunca bıde kendımı ıyı hıssedıyodum gülsün hanımda ama nasıp belkı bu hayırlıdır