Latifeayd Kizlar merhaba esenler medipole giden var mi ben takibi orda yaptiriyorum ama doktorum hastaneden ayriliyormuş doktor tavsiyesi olan memnun musunuz
Latifeayd Bsra_28 gercekten ilgili mi cunku hem para verip hemde suratsiz davranan doktor istemiyorum insan guler yuzlu aciklama yapan bir doktor istiyor karsisinda olmadi ona randevu alip sansimi deniyeyim
Melek42 HazelSeren bende tavsiye üzerine gittim herkes çok memnun olduğunu söyledi bende 1 defa gittim kontrolum var bu hafta ama ayrıntılı bilgilendirdi
HazelSeren Bsra_28 ona aldım randevuyu canım memnunsun inşallah sende bende ılk defa gıdıcem ona nasıl bırı genc mı ılgılenmesı nasıl
Melek42 HazelSeren bana çok tavsiye ettiler genç biri ayrıntılı anlattı sorduğum soruyu cevapladı bende bu hafta gidicem hangi güne aldın ben cumaya aldım
Bsra_28 HazelSeren valla ben çok memnun kaldım bende 1 hafta sonra kontrole gidicem ilgili güler yüzlü genç açıklayıcı yani inşallah sende memnun kalırsın
HazelSeren Melek42 ben fatma hanıma almadım canım emine hanıma aldım onun yorumları daha guzel geldı cogu ınsan memnun kalmıs ona aldım bende
Melek42 Bsra_28 kaç haftalıksınız ayyy ne zormuş ya doktor seçmek 😂😂bende bir hafta arastırdum gözümü kapatıp gittim
HazelSeren Bsra_28 teşekkür ederim canım bende bakalım ekimde ona başlıcam inşallah iyidir bende memnun kalırım zor oldu böyle doktorun bır anda gıtmesı ya