papatyapptya ben de PCO luydum ,2 yıl önce hsg den sonra hamile kalmıştım fakat 10 haftalık kaybettim bebeğimi ,1.5 yıl olmayınca klomenle yumurta takibine başladı Dr umuz ,ilk 2 ay yumurta büyümesine rağmen gebelik olmadı ,3. Ay ovulasyon olmadı ve regl olunca gel ilaci değiştirelim dedi ve benim reglim duzensizdi ,ama ovulasyon olmayan ayda ben hamile kaldım ,korkmayın Allah'ın izniyle sizin de olur ,şuan 17 haftayiz ,kizimizi bekliyoruz ,ve 33 yaşındayım ,Rabbim ol deyince engel yok ,bol bol dua edin..