KukyFurMama benimki suan yasıyor ama nolcak anlamadım .. suyu yüzde 3 e düştgu için bu sekilde dogumu 28. Haftayı bekleyemezmiş ve anneye zarar verirmiş .kurul kararı ile sonlanıyor .. Bilmiyorum 32 saat cok uzunmuş hakkaten nasıl sabrettin , rabbim bana da bi kolaylık nasip etsin .. kolum kanadım kalkmıyor suan zaten .. hala bekliyorum ilac vermelerini .. yatakta dogum , beze dogum ... nasıl dogurulur bilmiyosun .. hemsireler sadece tuvalet ihtiyacı geldikce ıkın dedi bi tek bu .. rabbim güc kuvvet versin ..