Peluskaa canim kuzumm sende hep iyi ol guzelim..hic bir weyden korkma..her wey Allahin takdiri..ne verirse, ne alirsa onun izni..sen sikma o tatli canini.uzulme hic.her wey o kadar guzel olacak ki inwAllah🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Bugunlerine bakib bakib Allahina binlerce wukr edeceksin..Allahin izniyle bebeklerimiz sag salim gelecek.bende senin hep yanindayim, hep destekcinim💓 sen kalbini ferah tut.Allah cumlemizden razi olsun canim benim🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Tabikide destek olcam.zor zamanlarda destek cok onemlidir.insanin icini ferahlatir.yeterki sen kendini uzme💋