denizadaalpp bizzat yasayan biriyim. Ben kendim ve diğer 2 kardeşim 7 aylık doğduk bak şükür yaşıyoruz ve kızımı bekliyorum. Aynı şekilde ablam suyunun bitmesi nedesiyle 6 buçuk aylık doğum yaptı evet zorlu süreçti 2 ay bebeğine dokunamadı emziremedi ama kızı suan 8 yaşında ve yaşıtların baya uzun bir gelişimi falan iyi çocuk.masallah. yani Rabbim nasip ederse hepsi olur.