Ilaydamuslu Nrl ay o günler geçmek bilmiyor meraktan bende artık kızım oğlum diye sevmek istiyorum 🥰❤️ Hayırlısı artık sağlıklı olsunlarda
Nrl Ilaydamuslu Amin inşallah sağlıklı olsunda bir kızım var çok şükür bu 2.ci yinede meraktan çatlıyorum hazırlık yapmaya başkıcam 🙈 siz ne tarafta hissediyorsunuz bebişi
Nrl Zey1234 evet benimde öyle usg ama kıza benziyor dediler Nub yukarı görüntüde o yüzden çok kararsız doktorda bizde beklemedeyiz 🙈
Ilaydamuslu Nrl valla ben sağda yada solda hissetmiyorum yani sürekli bi yerde kalmıyor bazen sağ bazen sol yada ben anlayamadım bilmiyorum ki 😂 🥰
Nrl Ozgegl96 inşallah canım burda pozisyon yan durmuş ortadaki kordon değilse çıkıntı gibi hadi hayırlısı 🙈🙈 https://hizliresim.xyz/r/eJ0zbE
Tlysfk Anneyimmmmm Anneyimmmmm ay bana da baksanız resim olarak değil de yıldan, 16.07.1988 son adet tarihim de 17.05.2019 Perşembe başka bir doktora gidicem cinsiyet için😌
Nrl Ilaydamuslu Bizde sadece solda duruyor ve kasık altıysa kız üstüyse hissettiğin erkek derdi annem hep 🙈😅