Anneyimmmmm Ozgegl96 erkek bence 😊 doğum tarihinizi gün ay yıl ve son adet tarihinizi yazın bir bakayım 😊
Ilaydamuslu Nrl benimkine de bakar mısınız 😂 çok merak ediyorum doktorum da haftaya tahmin de bulunurum dedi https://i.hizliresim.com/r0vJRa.jpg
Ilaydamuslu Zey1234 yaa benim de gönlümden hep kız geçiyor öncelik sağlıklı olmaları teşekkür ederimmm❤️❤️🥰🥰
Ilaydamuslu Nrl hımm şuan 9+5 doktorum haftaya tahmin yapıcam demişti haber veririm size de ❤️🥰 teşekkür ederimm
Zey1234 Ilaydamuslu genelde anneler hisseder bende hissetmiştim hayırlısı olsun pozisyonu yatışı aynı benim Bebiş gibi❤️🐣
Ilaydamuslu Nrl ay o günler geçmek bilmiyor meraktan bende artık kızım oğlum diye sevmek istiyorum 🥰❤️ Hayırlısı artık sağlıklı olsunlarda
Nrl Zey1234 evet benimde öyle usg ama kıza benziyor dediler Nub yukarı görüntüde o yüzden çok kararsız doktorda bizde beklemedeyiz 🙈