Caglagorkem ben de rimel sürüyorum bazen de ruj, cilt doktorum fondoten sürmesen iyi olur dedi ben de sürmemiştim dedi ☹️ Özellikle ilk üç ay sürmeyeyim dedim ben de 🙄sonrasına bakarız . Zaten düzenli cilt bakımına gidiyorum hamişlere özel silk peel taptırıyorum inşallah cildim bozulmazda fobdotene ihtiyaç kalmaz. Doktorun tavsiyesi sürme olmuştu kısaca canım