nefesssss hiç Korkma canım ben de çok korkuyordum tirtir titredim ama şükür 10.günümüzdeyiz tek sorunumuz bebeğimde sarılık çıktı inşaallah düşer omun dışında ilk dört gün zor oluyor ama geçiyor uzun gecelik al bence çok kullanışlı Pazar’dan filan alabilirsin çünkü kirleniyor depend çok iyi oluyor bebeğine de 15 bez yeter bebeğine de ilk başta normal bi hastane çıkışı giydir çünkü o da kirleniyor yanında ekstra takım al 🥰 sağlıkla kucağına Al inşaallah 🙏🏼