Deletedmom00170 gayet normal her ay zaten fix çekmiyor ki bazı aylar 30 bazı aylar 31 çekiyor. Buna ek olarak yaza girerken kışa girerken mevsimsel değişikliklerde erken ya da geç olabilirsin. Düzensiz demek 1 ay olup 1 ay olmaman gibi ay da 2 kere kesik kesik olman gibi olur senin normal kafaya bile takma