Deletedmom00170 Bir arkadaşımız reglim için 26 28 arasi değişiyor dedim Düzensiz dedi Sizce düzenli mi düzensiz mi heray oluyorum ama
wishoflove Deletedmom00170 hayır canım gayet de düzenli takma kafana. bir kadın 21-35 gün arasında adet görüyorsa ve her ay tekrar ediyorsa düzenli sayılır demişti doktorum. ister 27 günde ol ister 30 günde.
Denizincani Deletedmom00170 hatta en saglikli adet dongusu 28 gunde bir olmak tabi ki 21 30 gun arasi olmakta normal
Blackkcat Deletedmom00170 yok yok kuzu düzensiz deil,yaşam şartlarından bazen de stresten bazen de olacağından bi kaç gün önce ya da sonra farketmez
Damla63 Deletedmom00170 kesinlikle düzenli!!! Arkadaşınıza çok sinirlendim,eksik bilgisine rağmen niçin yorum yapmış! Herkes 30 günde 1 olmaz,26 günde bir,28 günde bir ama her ay regl olmak düzenli bir döngüdür!
okyanustakibulut Deletedmom00170 gayret normal her ay aynı sayıda gün içermiyor bazı aylar 30 gün bazıları 31 gün o yüzden normal oluyor ayrıca bir haftaya kadar sarkma süresi var zaten normal kabul ediliyor
Melike37 Deletedmom00170 o sağlıkocağının allah canını almaya hemi 😁😁😁 kuzu ben gıremıyorum koca evde 😁 dışarı çıkcam hazırlanıyorum😁
Aysegnl51 Deletedmom00170 daha ne olacakmis ki saati bile mi ayni olunca düzenli oluyormus🤣 cok normal takma