annevebebek17 Ayrıca postu açarkenki yazdığınız unutmuşsunuz sanırım... ilk yorumunuzu tekrar okumanızı tavsiye ediyorum orada demişsiniz ki” sabahları bebeğimin HAREKETLERİNİ hissediyorum, özellikle Kuran okurken daha çok HAREKET ediyor. Sizce hissedebilir miyim?” Aynen böyle yazmışsınız. Bu soruya insanların nasıl cevap vermesini bekliyorsunuz? Siz ben hamile kaldığımı erkenden hissettim dememişsiniz... Rica ediyorum insanlar burada imkansız falan deyince geri adım atmışsınız bari kabul edin. Neyse kendinizi mutlu hissediyorsanız sıkıntı Yok, sorduğunuz için herkes cevaplamış sonuçta.