annevebebek17 O bebek değil işte... Hamile kalmanla birlikte rahminde ve vücudunda yeni yeni kan damarları oluşmaya başlıyor ve kan miktarın, vücudundaki kan akışı artmaya başlıyor. Bu da fiziksel olarak seyirmelere sebep oluyor. Bebeği gerçekten hissettiğinde öncekilerin bebek olmadığını gayet iyi anlayacaksın. Ha şunu da söyleyeyim hamile kaldığını hissetmiş olabilirsin fiziksel belirtilerden dolayı ama hamile kaldığını hissetmekle bebeği hissediyorum demek apayrı şeyler. Biraz mantıklı düşünün ya, bazen dalga falan geçildiğini düşünüyorum bu forumda.