Merve0888 ya varya cidden anlayamıyorum. Ben günde 2 pakete yakın sigara icen her gün nargile içmeden günü bitirmeyen bir insandım. Bebeğimin olacağını 4. Haftada ögrendim öğrendiğim dakika bırakın son sigarami yakmayı paketi kırdım attım. Bu nasıl bir iradesizlik nasil bir bencillik gercekten şaşırıyorum. Sözüm sadece sana değil sigara denen illeti bebeğinden önemli tutan herkese