Merve0888 Maalesef ben kullanıyordum hamileyken az da olsa ama çok pişmanım keşke kullanmasaydım..Bırakması çook zor biliyorum ama klasik olacak belki,bence bir anda bırakın🙏🏻
20gün önce Sezaryen oldum ve uyandığımda ilk sorduğum,bebeğim kuvöze girdi mi olmuş..
korka korka doğuma gittim benim yüzümden solunum sıkıntısı çekseydi ne yapardım bilmiyorum😟
20gündür kesinlikle içmiyorum emzirdiğim için ve canım istemiyor nefsimi çok şükür yendim..🙏🏻 Umarım een kısa zamanda bırakabilirsiniz🙏🏻