Atikeemre14 Hamilebiranne bende yapamıyorum sadece evdekı hareklılıgım sadece aksamları cıkarsam çıkıyorum gunduzlerı yururken kramplar gırıyor ayaklarıma magnezyum kullanıyorum
Hamilebiranne Atikeemre14 ben magnezyuma başlamadım doktora kontrolde söylicem. Çok fazla kramp girmiyor ama kalçadan vuran bir uyuşma oluyor . Sen kaç haftalıksın canım
Deriko Demirleblebi aman ıı olsun sevındım ınss benımde yukselmez yaa cok endıselendım aglamaktan helak oldum allah herkese sıfa versın bırazda takan bırısıyım
Demirleblebi Deriko çok yüksek değilse diyet işe yarıyor. Beyaz ekmek, hamur işi, pirinç pilavı, havuç tüketmeyin. Zaten diyetisyene yönlendirecektir.
Cookie_the_pomy Deriko Açlık şekerinin yüksek sınırı 95 , tokluk şekerinin sınırının da 140 ı geçmemesi gerek. 92 de o yüzden yüksek