Deriko ben kilo bile almadım doğrudürüst 24. Haftada öğrendim . Benim de bir problemim yoktu ama baba trafım insülin kullanım seviyesinde diyabetik. Çıktı bende de . 140 şeker açlık yüksek. Dr un haklı. Düşük doz yüklemede 3 dilim baklava ya tekabül eden bir şekerli çözelti içiyorsunuz. Açlık yüksekse böylesine tokluğunuzu düşünemiyorum. Diyetinize dikkat edeceksiniz. Belki de insülin kullanımınız gerekecek. Bilmeden şeker Sahibi olmak bebekde gelişim ileriliği yada geriliği yapabilir. Ve ya dikkat edilmez ise bebek şeker hastası doğabilir yada hipoglisemiye girebilir. O yüzden testinizi yaptırın ki kötü senaryolar değil kontrollü gebelik geçirin . ❣️