Beklenenan ne diyeyim koskoca bi csn taşıyoruz içimizde deyip kendimi boyle teselli ediyorum ben yag da kullandim krem de ama nafilee🙄 uyku sorunu da simdiden alıştırma yapıyoruz kendimizi çünkü bebişler gelince de uykusuz kalicaz buyuk ihtimalle ☺ alttan muayeneyi benim doktorum 38 den sonra yapıyormuş doğumu tetikler diye sanırım normal yada sezeryan artik sabırsızlanıyorum heycan korku hepsi birbirine karıştı bi gelseler diyorum ilk gebelik olunca heycan dorukta☺☺sizin de ilk mi kac yaşındasınız nerde yaşıyorsunuz ❤