gozdeak Tebessum üzücü bi olay canım gerçekten ama bu olay memleketinde de başına gelebilirdi heryerde kötüler işini doğru düzgün yapamayan insanlar var büyük şanssızlık olmuş . Tekrar nasip eder Allahım inşallah sana anneliği