Tebessum bebeğinizi kaybettiğiniz ve böyle bis olay yaşadığınız için çok üzüldüm.
Ancak az önce arkadaşın da yazdığı gibi Türkiye de hamile kalmak ile ilgisi yok. Sonuçta hepimiz yani bu forumdaki çoğu kişi Türkiye de hamile. Sen şanssızlık yaşamışsın bu her yerde başına gelebilirdi.