Ceydabyztt özelde be isterseb onu yapıyorlar ben hep devlete gitmiştim sonra doğurmaya özele gittim sezaryen istediğim için.. tercih meselesi ama ben hiç istemedim normal Doğum keşke yapma isteğim olsaydı korkmasaydım da yapabilseydim.. ama sezaryenden pişman değilim hiç çünkü artık normaldede bisürü dikiş atıyolar yine ağrı çekiyorsun.. ağrılı geçiyor sezaryen ama dayanılmcıak bi ağrı yok en azından ağrın arttıkça ağrı kesici alabiliyosun iki gün hastanede hep yürüdüm sürekli ayağa kalkar kalkmaz yürümeden dağılmıyor çünkü ağrı.. sezaryenden bi gün önce yeme içmeyi tamamen kesin derim gaz sancısı olmaması için.. ve kimyonlu rezene mutlaka çok çok için sezaryenden sonra gaz sancım hiç olmadı hemen çıkardım.. ve 10.gün atlayıp zıplıyodum tamamen geçmişti benim😊