ArifeMuratt Sağ ol canım geçmişler olsun sana da. Ben 2010’da lösemi oldum. Tedavi sırasında da yüksek dozda kortizon verildi. O da benim eklemlerimde avesküler nekroz denilen kemiklerin çürümesine neden olan bir şey yarattı. Ameliyat zor değil aslında, önemli olan iyi bir doktorun yapması. 2 ay ara ile iki kalçama seramik protez takıldı. Ameliyattan sonra birkaç saat ağrı oluyor, ama ağrı kesiciler bir süre sonra geçiriyor. Ertesi gün de doktor yürüttü hemen koltuk değneğiyle. Fizyoterapistte kasları güçlendirmek için evde yapmam gereken hareketleri gösterdi. 1 ay koltuk değneğiyle hareket ettim. Sonra yavaş yavaş değneksiz yürümeye başladım. Şu an kendi bacağımdan farkı yok. O dayanılmaz ağrılarım gitti, rahatça yürüyorum şükürler olsun. Hiç korkulacak bir ameliyat değil, bu vesileyle değişik nedenlerle bu ameliyatı olan çok kişiyle tanıştım. Şu an herkes normal hayatına devam ediyor. Doğum yapan arkadaşım da var. Doktorum aslında normal doğuma engel değil protezlerin, ama riske atmayalım, yanlış bir hareker yaparlar, protezi yerinden çıkarırlar, boş ver dedi. Yardımcı olmak isterim her konuda. duygu_alalmis ınstagram adresim.