PINARKARA Elifdddd Bu genel bir ifade ve ortalama bu şekilde oluyormuş. O yüzden bebekte birkaç hafta önden gitme varsa 3. trimester da mutlaka açlık tokluk şeker ölçümü yapılmalı... Annenin yemek konusunda kendini planlaması için ....
Hamilebiranne PINARKARA canım ya bende 3.tramestirdeyim benimde tokluk şekerim ilki 142 çıktı 2.kez yaptırdım 145 çıktı dikkat etmeye calışacağım ama çok korkuyorum bir sorun olur mu ya
Mislimelek PINARKARA ben 17. Haftadan beri takipteyim açlık sınırı 90, 1 saat tokluk sınırı 140, 2. Saat tokluk sınırı 120 dedi endokrin doktorum. 4 günde bir günde 9 kez ölçüyoru 20 günde birde dr a gidiyorum bakıyor diyetle halledebiliyoruz bol bol ayran içiyorum şekeri çok iyi dengeliyor öneririm
Naz08 PINARKARA Açlık 95 yemekte ilk lokmayı aldıktan sonra ki 1. Saat 140, 2.Saat 120 yi geçmemeli buna dikkat edin. Beyaz ekmek, pilav, makarna ve şeker tüketmeyin. Günde 2,3 litre su için. Çavdar ekmeği yiyin.