PINARKARA 3. trimester da neredeyse birçok hamilenin tatlı belası gebelik şekeri için açlık ve tokluk değerleri kaç olmalı? Hangi değerlerden sonra korkulmalı? Sizin glikoz değerleri ne durumda?
MucizeAnnesi3545 PINARKARA aclık 90nın altında tokluk 130un altında olmalı diyo doktorlar. Bunlar sınır ama bilginiz olsun
Naz08 PINARKARA Açlık 95 yemekte ilk lokmayı aldıktan sonra ki 1. Saat 140, 2.Saat 120 yi geçmemeli buna dikkat edin. Beyaz ekmek, pilav, makarna ve şeker tüketmeyin. Günde 2,3 litre su için. Çavdar ekmeği yiyin.
PINARKARA MucizeAnnesi3545 açlığı diyetle 88 e düşürdüm ama tokluk 142 çıktı. Perhizi biraz artıyacağım ama aç da kalmayın dediler. Arada kaldım 😔
Sermec MucizeAnnesi3545 aclık 93 cıktı tokluk ne bılmıyorum 12 haftalık hamıleyım cok mu tehlikelı acaba bu deger 46 kiloyum ama
MucizeAnnesi3545 PINARKARA tabi ac kalma sadece ekmek makarna pilav tatlı yeme bende öyleyim canım doğuma kadar devam ama evlatlar için mecbur
Mislimelek PINARKARA ben 17. Haftadan beri takipteyim açlık sınırı 90, 1 saat tokluk sınırı 140, 2. Saat tokluk sınırı 120 dedi endokrin doktorum. 4 günde bir günde 9 kez ölçüyoru 20 günde birde dr a gidiyorum bakıyor diyetle halledebiliyoruz bol bol ayran içiyorum şekeri çok iyi dengeliyor öneririm
MucizeAnnesi3545 Sermec benimde aclık 93 tokluk 190 cıkmıştı. Diyetteyim işte şuan. Aclık sonırda demişti doktor. Sen peşini bırakma canım sürekli takip et degerlerini
Sermec MucizeAnnesi3545 tamam ama neden yüksek cıktı kı ben cok zayıfım ve cok sekerlı tatlı türü şeyler tüketen biri degılım yemek bıle cok yemiyorum ne yapmam lazım kı bu şeker düşsün yanı 46 kiloyum diyet yapamam kı bu bebege zarar olur
gezentianne Sermec Sermec öncelikle diyetin bebeğe zararı olmaz faydası olur,diyet gebelikte zayıflamak adına yapılmaz sağlıklı düzgün beslenmek adına yapılır. Ben 75 kiloyum açlık değerim 75 çıktı bence bunun kiloyla pek alakası yok ekmek vs de yemeyn
Sermec gezentianne zaten yemek yiyemiyorum kı iştahım yok yogurt arada bır makarna haşlama patates peynir zeytin idare ediyorum ekmek yiyorum bır de o da güçten düşmemek için cok zayıfım cunku ama bır tokluk sekerıme de baktırcam inşallah bır sıkıntı yoktur
gezentianne Sermec Bunlar güçten düşmemek için yerseniz düşersiniz çünkü saydıklarınız şeker ve kısa süreli tok tutup bi işe yaramaz
Hamilebiranne Kerem_alyadua canım benimde tokluk 145 çıktı bebeğe bir zararı var mı çok korkuyorum bende
Sermec gezentianne ne bıleyım o kadar zayıfım kı azıcık kilo alayım dedim ben bunları da yemezsem bır sey yiyemem kı bebiş nasıl kilo alacak ne gıbı seyler tüketmeö lazım
gezentianne Sermec Süt,peynir,yumurta (yumurta ilk zamanlar tiksindirebilir) Muz,ceviz,çorba,balık,sebze