Gizemabc Ayka9191 ben de 25+5 haftalık hamileyim. 1-2 aydır alışveriş yapıyoruz. Bence siz de yapmadıysanız başlayın yavaştan insan ağırlaşıyor, enerjisi kalmıyor
Ayka9191 Gizemabc Baslamadim onumuzdeki hafta dopplere giricem.Ondan sonra beni kimse tutamaz 🙈 Simdilik internetten bakiyorum elbiselere deliriyorum resmen 😬
61hok Ezgimrt1 bizde oğlumuzla 27 haftalık olduk inşallah 🤲🏻🥰 bizde aralığın ortasına doğru inşallah sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah 🤲🏻💙
Ayka9191 MucizeDuam Gule gule kullansin 🙏🏻 Bende istiyorum ama daha erken diyolar.Ama dopplerden sonra basliyicam.Sonra agirlasirim yapamam
Denizincani Ezgimrt1 canim senin normalde ocak ortasi gibi olmasi gerekiyor dogumun zannedersem sezryan olacagi icin aralik Sonu demis doktorun cunku bende 23+2 yim we doktor ocak ortasi gibi dedi en son
Mervecrbg Ezgimrt1 benimde aralık sonu ama henüz netleşmedi normal mi sezaryen mi olacağı normal istiyorum bakalım hayırlısı🤷🏻♀️