Sinemozdem o kahveyi kesmen gerek bal anne 🙂 bende günde bi tane mutlaka içerdim ama sonradan organlara sıkıntı oluyor haftada bire düşür sen onu. Ayrıca kanamanın olması yeterli yaklasık 15 haftaya kadar kanamayla belli eder herhangi bi sıkıntıyı. Hiç kafana takma o yüzden bi sorun yoktur. Bnim de 7. Haftaya kadar hiç belirttim yoktu 7. Haftada bir kusma basladı günde 30 defa hastanelerde yatıyodum sürekli şimdi 21 haftalık olduk halen günde bes defa kusuyorum 🙂 insalah da kusmazsın kötüyü cagırma razı da olma kusmaya merak etme nasibi varsa hiç bi sıkıntı olmaz kuzum