Sinemozdem Merhaba,ben 6+1 günlük hamileyim göğüslerimin çok acıması ve sık idrara çıkmaktan başka hiçbir şikayetim yok gayet normalim🙏🏻Kese ve bebek görünmüştü yarın kalp atışı için gidicem dr ama çok endişeliyim hiç kanamam olmadı bu herşeyin yolunda olduğunu gösterir mi?
demet35 Sinemozdem benimde öyleydi sen bir 7. Haftaya gir bak bakalım bulantıdan uyuyabiliyor musun? Ben mide bulantısından ne gündüzüm ne gecem var abartmıyorum 25 dkda bir bulantım var. Herkeste kanama olacak diye birşey yok herkes tüm belirtileri yaşayacak diyede birsey yok bende de kanama olmadı içini ferah tut iyi düşün iyi olsun bebişin hissediyor :))
OzgeeKara Sinemozdem 14+2 deyim bende göğüslerim ağrıyor ve sık idrara çıkıyorum onun dışında hiç bir belirti yok 😅 bende doktoruma sormuştum kanama olmadı diye o da ne güzel işte dedi yoksa neyin kanaması ayırt edemezdik dedi😊 he bir de uyku hali oluyordu o da yavaş yavaş azaldı midem bir kere bile bulanmadı hiç aşermedim🤷🏻♀️ Ama ikili taramada gayet sağlıklı çıktı çok şükür🙏🏻Evham yapma midemiz bulanmadığı için çok şanslıyız eşinden tiksinen kadınlar biliyorum ben 😅😅
tazee_annee Canım korkma bulantıların haftaya baslar büyük ihtimal. Bir sorun olsa illa bir belirti verir diyorlar
Sghslove İlk 9 hafta çok belirti arama canım sonradan başlıyor. İçini ferah tut. Umarım her şey çok güzel olur ☺️
tazee_annee Ayrıca bir tanıdığım in bebeğinin kalbi durmuş çok sancısı olunca doktora gtmis öyle öğrenmiş yani şancı olmuş korkma öyle skntlarin olmadığı surece
HayallerimeDogru Genelde kanama olursa ve şiddetli ağrılarda korkmak gerektiğini söyleyler.Ben 8. Haftaya girdim sürekli yaptığım şey kusmak ve tuvalate çıkmak. İleride bu günlerini ararsın keyfini çıkar 😃Banyoya kamp kuruyorum bazen
Ruhsuz Bende 6+6 az önce kalp atışını dinledim hamdolsun darısı size İnsAllah , belirti olarak gögüslerde sancı, karıncalanma, sık idrara çıkma ve uyku hali cok fazla bir de mide bulantısı
Sinemozdem Ruhsuz bende yarın gidicem kalp atışı için ama göğüslerim çok acıyor,sık idrara çıkma uyku zaman zaman oluyor her zaman değil ama bulantım hiç yok
HayallerimeDogru Sinemozdem Ben 4 haftalıkken öğrendim hala bir fiil kusuyorum 😀 Her bulduğum tuvalete arbada boş bulduğum poşetlere hiç farketmez gebelere özgürlük 🙋🏻♀️💃🏼😃Ama sakin geçiyorsa şükredin gerçekten kötü bir durum yemek yemek biraz hayal oluyor kusmaktan 🥺
Ruhsuz Sinemozdem İnsAllah güzel haberlerle dönersin cnm 😍herkeste bulantı olacak diye bir sey yok kı iyi düşün iyi olsun cnm 🤲🤲
Mihhri Merhaba, Hayırlı uğurlu olsun. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben de 6+5 haftalık hamileyim... Bende de bulantı olmadı, olmaz da umarım... Benim de bir sorum olacak: Günlük ne kadar çay tüketiyorsunuz? Doktorunuz kısıtlama verdi mi? Kahve aslında hiç içmemek gerek biliyorum ama haftada 1 tane türk kahvesi içiyorum... Çayı da olabildiğince azalttım... Ama yine de endişeliyim...
Sinemozdem Mihhri selamlar,size de hayırlı uğurlu olsun.rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin. Ben hiç çay içmiyorum canım zaten normalde de sevmem dr umda kansızlık yapar içme dedi ama türk kahvesini her gün 1 tane içiyorum genelde
GnAyotbsi Mihhri bana doktorum kahve ve asitli iceceklerden uzak durmamı çiğ olan yiyecekleri yemememi önerdi bende çok dikkat ediyorum
Sinemozdem HayallerimeDogru canım benim inş hemen geçer ama onların sağlıklı olması daha önemli tabi ki 2 nizde iyi olun🙏🏻
HayallerimeDogru Sinemozdem amiiin canım amiiin cümlemiz sağ sağlam kavuşsun inşallah 🙏🏻 biz 3 kişiyiz ama 🙈☺️