Busimss Ayse_okyel bende perşembeyi bekliyorum öyle pek bir belirtim yok ağrılarım vardı ama geçti bakalım hayırlısı insallah 🌺
Ayse_okyel Busimss benim ç gündür çok ağrım var ya adet olacağım yada var diyorum 😂 başka da alternatif yok
Xedice_rufullaeva Ayse_okyel son 22 gunumuz kaldi 23-24 arasi hastaneye gidiyoruz serklaj dikislerini almaya🥰
Frrdevss 34 gün kaldı karın ağrısı ve kasık ağrısı uykusuzluk mide yanması artık bitsin diye diye gün sayıyorum hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Allah
DiplomaliEvHanimi Ayse_okyel 32gunde bir oluyom. Bende 28ini bekliyorum alt karnim cok sizlio bide sık tuvaletm var istahim digerinin aksine kesildi 1gun bisy yemeyim acikmiyom
Ayse_okyel DiplomaliEvHanimi herkeste aynı olmuyor adet sancısı da hamilelik belirtiside . Az kaldı bakalım bu ay neler bekliyor bizi 🙏
Nurdem33 Ayse_okyel ben hamile kaldığımı bilmiyordum çok kasık agrım vardı bacağım agrırdı 3 gün geçikince anladım gebe olduğumu kan testi verdim rutin kontrol için hamile olduğumu öğrendim rabbim isteyen tüm kadınlara hayırlı evlat nasip etsin