Ayse_okyel ahh canim benimm hep hamileler yazmis ama sanirim suan bekleme donemindesin. Hakkinda hayirlisi olsun insallah. Bende 1 hafta once ogrendim nasipse yarin keseyi gormeye gidecegiz. Uyku hali asiri var. Ilk zamanlar mide bulantisi vardi sanki usuttum falan diyordum ama gecti stresttenmis demekki diyorum. Hakkinda hayirlisi olsun insallah. Rabbin isteyen herkeze nasip eylesin 3 yil ugrastim cok iyi bilirim. Gonlunden geceni Rabbim hakkinda hayirli eylesin insallah