Fasulyem22 Anne yanı beşikleri en fazla 6 ay kullanabilirsiniz. Bebeğin yattığı yer yumuşak olmamalı. Ve ilk 2 yıl yastık kullanmayı önermiyor doktorlar. Benimde bebeğim kış bebeği olucak oda sıcaklığınıda hesaba katarsak yorgan çok olur diye düşünüyorum. Oda sıcaklığına göre battaniye işimizi görücektir