Musel Sol kasığıma birden bi ağrı saplandı sanki iğne batırıp çıkarıyolar yürütmüyo bile bu ağrı neyin nesi bu
Deletedmom00170 Musel kuzum regl zamanin yakinsa ondandir yada yumurtlama ağrinda olabilir tek tarafli olur genelde
Tuba-25 Musel canım nacizane tavsiyem uzun zamandır deniyormussun ancak etrafımdaki herkesten ve birkaç doktordan hergün yapmak yerine bir gün ara vererek ilişkiye girmenin daha dogru oldugunu söylemişti. Erkeğin spermlerinin kalitesi icin. Biz öyle denedik cok şükür 3.denememizde hamile kaldım. En kısa zamanda güzel haberler almanı dilerim 🙏🏻
Musel Deletedmom00170 dün yumurtlama vardı adetime 4 gün var dün test yaptım yumurtlama gözüküyodu midem de bulanıyo yemeklerden tiksindim resmen en sevdiğim cipsi yiyemedim dün çok kötüyüm resmen hayattan soğudum 😭😭😭
ebis Musel canım hamile olabilirsin ayda iki kez yumurtlama imkanı yok diye biliyorum m ovulasyon testini adete yakın zamanda gebelik testi olarak kullanabilirsin. Ben ovulasyon la adetime altı gün varken hamile oldgmu öğrenmiştim
Blackkcat Musel bana da giriyor o kasık ağrısı yumurtlama dönemlerimde 3-4 gün sürüyor sonra geçiyor,geçmiyorsa belki hamilelik belirtisidir canım,martta kürtaj oldum o zamandan beri yumurtlama günlerim senin dediğin gibi oluyor
Musel 3melekannesi ama dün yumurtlamam vardı bu ay 2. Kez yumurtlama yaşadım eğer dün tuttuysa bile çıkmaz ki en az 15 gün beklemem lazm 😭😭😭
gunisigim123 Musel yumurtlama degildir o bnde oyle yumurtlama sandm ikinci kez ama hamileymisim hamile oluncada ovulsyondan cikiyor koyu renk
fadimeozbas @Musel Önceden de olmuş olabilir ben yumurtlama dönemimde hiç birlikte olmamıştım ama hemen hamile kaldım 🤷🏻♀️
Musel fadimeozbas biz 14 aydır deniyoruz adet bittiğinden itibaren her ay hergün deniyoruz olmuyo maşallah siz denemeden kalıyosunuz 😂😂😂😂
Deletedmom00170 fadimeozbas kuzm sen yumurtlama zamninda iliski olmuştur dasen bilmemişsindir yoksa ordaki mukoza tabakası herzmaan sperm gecirmez yumurtlama zamaninda akintimiz oluyor yao mukoza inceliyor ve sperm geçirirh ale geliyo
Musel ebis ayda 2 kez olabiliyomuş araştırdım bazı yumurtalar geç olgunlaştığı için geç çatlayabiliyormuş
spiker_anne Musel Ben bekarken yunurtalıklarimda sorun vardı evlendikten sonra ilk denememde hamile kaldım korkudan evlenmek bile istemiyordum ahhh o yaşadığım korkular çocuğum olmayacak diye 😂 şükürler olsun sorun yokmuş bence tamamen nasip ya Allahım hepinize nasip etsin inşallah ❤❤
ebis Musel arastirmisiniz okey ama Deneyiminiz varmı iki kez çatlama oldumu daha öncesinde? Eğer olduysa yumurtlamossinizdir. Ama adete yakın bi zaman. 3 buçuk yıldir o testleri kullandim 3.hamileligim hiç iki kez yumurtlama dim adete yakın pozitif çıktıysa direk hamileliğimi oğrendim. Belirtileriniz gebeliğe yogunlastiriyor insanı. Ozaman belirtileriniz pskolojik gebelik testi yapmaktansa yumurtladim diyorsunuz. siz bilirsiniz geçmiş olsun.
Musel spiker_anne bende korkardım hemen hamile kalırım kesin felan diye ben hep öyle zannederdim hemen çocuk olur diye düşünüyosum meğerse kolay değilmiş öyle😂😂😂
spiker_anne Musel Canımın içi programı anca çözdüm ben mesajlara cevap verm yerini buldum 😂 Çok dua edicem sana söz veriyorum ❤❤❤
Deletedmom090 Musel ya hemen hamile kalanlar var hani bir tabir varla ceketimi atinca hamile kaliyor diye mesele bizim komsumuz 15 tane filan bebek aldirmiş kendinin 2 çocuğu var
Musel Deletedmom00170 evet ilişki oldu her gün denedik şimdi o kadar değişik ki vicudum adet olmaya 1 hafta kala akıntım olurdu hemde çok yoğun ama şuan yok göğsüm ağrırdı ama şuan yok hissettiğim sadece başım çok ağrıyo vicudum çok halsiz sürekli yatasım var bitkinim yorgunum
fadimeozbas @Deletedmom00170 Bacım biz evlendik açık konuşucaam bir ben regl oldum 1 hafta beraber olmadık reglim bitti bartholin apsesi oldum operason geçirdim doktor 3 hafta yasakladı etti mi sana 1 ay 3 hafta sonunda duşta bi kere oldu çünkü normal denedik canım çok yandı duşta denedim oldu suyun altında gitti çoğu bile sonra hamile kaldım gelmiş tutunmuş hem yumurtlama dönemimde değildim hemde suyun altındaydım.
Musel fadimeozbas nasip işte birde diyolarki ilişkiden sonra kalkmayın etmeyin alakası yok rabbim nasip ettiyse amudada kalksan o olur