Ebrugunesss yok hayır plesantanın aşağıda olması 4 şekilde . Benim plesantamin aşağıda olması normal doğuma engel değil . Sizde diğer kontrole gittiğinizde doktorunuza bunu sorabilirsiniz sizinki hangi aşamada . Tam (total) plasenta previa (%20-45): Plasenta rahim ağzını tamamen kapatmıştır.
Kısmi (parsiyel) plasenta previa (%30): Plasenta rahim ağzının bir kısmını kapatmıştır.
Marjinal plasenta previa (%25-50): Plasenta rahim ağzına yakındır ama kapatmaz. Bunun gibi plesantanin aşağıda olmasının dereceleri ve farklı adları var . Ben ilk gittiğimde doktor çok korkuttu beni eğer bu düzelmezse sezeryan olursun tarzında ama ben 3 farklı daha doktora gittim, ayrıntılıya da girdim . Evet asağı da fakat Rahmi kapatmamış bu yüzden normal Doğum yapabilirsin dediler . Bende şu an doğuma kadar daha da aşağı inip Rahmi kapanmaması icin dua ediyorum.