Ebrugunesss ayni sey yüzünden 36 haftada sezeryanla dogum yaptim ama benim bebegin esi rahme yapisikmis ondan hic yukari cikmadi tamamen rahim agzini kapatiyordu sen yat dinlen cok syakta kalma ve agir is yapma ilidki de yasak ve tavsiyem iyi bi doktor bul kendine ben özele gidiyordum o bana hic riskten bahsetmedi devlet hastanesine gidiyim kaydim bulunsun diye o beni hemen üniveristeye sevk etti ve cok sükür diyorum ki devlete gitmisim özelde kalsaydim belki daha kötü sonuclar olucakti