oknshr Ilknur_emin 18+5🖐 bende benim haftalarımda kimse yokmu diyodum😊 ani hareketlerde kasık ağrısı oluyor arasıra karın ağrısı kramp onun dışında çok bişey yok çok şükür iyi gidiyo hareketlerini çok sık olmasa da hissediyorum😊
Symsglm Ilknur_emin bizde 18 haftalık olduk 2 haftadır hareketlerini hissediyorum. Hatta dışardan bile belli oluyor kıpır kıpır çok şükür. Mide bulantım falan olmadı ama bu alerji beni bitirdi, sürekli hapşırmak çok yordu. Burnumda çok kanıyor. Gebelikte burun kanaması oluyor diyorlar yaşayan var mı?
Smraozn12 Ilknur_emin günaydınlarrr 🌝 bizde 17+1iz kızımla 🐣 cok şükür bi sıkıntımız yok başlarda cok bulantım vardı hiçbişi yıyemezdm suan tek diş agrım var bide ayakta cok kalıp iş yaparsam bel ve kalcam cok agrıyo🤦♀️ haraket olarakda arada bikaç tık tık hisseder oldm surekli degıl 😍
Tubaska 18+6 hareketlerini bir iki haftadır hissetmeye başladım. Benim hiç ağrım sızım mide bulantım yok hiç bilmiyorum ilk olmasına rağmen. Ama ilk günlerden beri hep burun tıkanıklığı yaşıyorum nefes nefese kalıyorum
Ilknur_emin Tubaska bende hiç burun tikanikligi yaşamadim ama hep karın agrim oldu bulantıları atlattim çok şükür ama.haraketlerini hissetmiyorum kiloluda değilim aslında 18+3 um bnde
Ilknur_emin vissnelinutella bende beyaz kremsi alıntım oluyor şu gibi akıntıyı terle karışıyor olabilir misin canım.
vissnelinutella Ilknur_emin son 3 4 gündür ıslandığını hissediyorum o yuzden tedirgin oldum ben biraz 😣
Busraylmz Busraylmz Çok zor gidiyor hala mide yanması ile mücadele ediyorum . Doktor günde yarım saatten fazla yürümeyi yasakladı, düşük riski devam ettiği için . Ye , iç ,yat yapıyorum şiştim valla 🙈
Melekhazal Bende 19+2 ilk başlarda biraz zorluk çektim mide bulantısı ile ama çok şükür suan iyiyim ikinci bebeğim suan iyi gidiyor cinsiyetler nedir benim kıza benziyor dedi Dr.
Ilknur_emin Melekhazal ay benimde kıza benziyor dedi ama tüm çabalara rağmen kendini göstermiyor sipa
Melekhazal Ilknur_emin sağlıklı bir şekilde doğsunlar da gerisi önemli değil rabbim sağlıklı evlat versin bütün isteyenlere bütün hamile olanlara 🙏🙏🙏
Ilknur_emin oknshr var var ama bizim.kizlarin bu ara şikâyetleri yok sanırım pek aktif değiller ben hâlâ hareketlerini ayırt edemiyorum
oknshr Ilknur_emin şikayet de değil aslında insan aynı şeyleri yaşadığı insanlarla bi dertleşmek bi bilgi alışverişi yapmak istiyor sonuçta buranın amacı da o ya 😁 hamile olmayan insanları sıkmamak yada yanlış anlaşılmamak için kendi içimde sessiz sakin yaşıyorum😂
Xedice_12 Selamlar Baküden . 19+1. Bazen yataktan ve oturduğum yerden kalkarken sancı gibi oluyor . Hareketlerini 2 haftadır net şekilde hiss ediyorum
Ilknur_emin oknshr doğru canım zaten bu ara ya doğuracak olanlar yada bebek isteyenler işgal etti anasayfayı ve kaynana postları
Ilknur_emin Nlymrdn daha yolun başındayız arkadaşım cul caput herşeye aglicaksin diyor ilerleyen zamanlarda
Smraozn12 Symsglm normalmiş cnm öle duydum bnde ama sen yınede doktoruna danış cok olursa. Bnde gecen yataga sırt ustu yattm yastıgmı iyce asagı indirdim bebişin oldgu yer semsertti zaten Bi baktm dalgalanma oldu baya. o an cok duygulandım ilk defa böle net bişi oldu cunkü cok mutlu oldm 😂
Ecrineslem Symsglm bende öyle alerji mahvediyor burun tıkanklığı gece zorluyor sen alerji ilacı kullanıyormısn