cilekkiz benimde adetlerim düzenli 29 günde bir şaşmadan adet görürüm, kilom yok 160 boyum 54 kiloyum. Aşırı tüylü bir insan değilim aksine hiç tüt problemi yaşamadım bu zamana kadar ama bende hormon testi yaptırdığımda pko olduğumu öğrendim ve doktorum hiç bir açıklama yapmadan ilaç tedavisine başlattı hiç birşey sorma kullan gel dedi bende işin içinden çıkamıyorum çünkü daha önce doktorda iki kez alttan muayene ile kontrol edilmiştim ikiside kist var demedi aksine yumurtalıkların çok sağlıklı kolay hamile kalırsın demişti ama bu doktorum bebek sahibi olana kadar bu ilaçları kullanman gerek dedi. Özel hastaneye gidiyorum ve herkes bu doktoru çok met esiyor değiştirmekte istemiyorum aklım çok karışır diye bende karamsarda kaldım😔