Duygu_lu Evet arkadaşlarım bugün son hazırlıkları yaptık 😞 içim biraz buruk biraz sevinç değişik açıkçası aynı bedende son gecemiz oğlumla ne korkular telaşlar atlattık bir bilseniz ilk beş ay kanama sıkıntıları düşük tehditleri erken doğacak problemleri bugüne geldik kaldı geriye kavuşmak yarın akşam üzeri olacak sezeryan ile doğumum büyük ihtimal saat 5 gibi 😊 sabah kahvaltımdan sonra ağzımızı kilitliyoruz 😰 Allahım kavuştursun beni sizi hepinizi çok dua ediyorum Rabbim hastaneden yavrularımızla çıkmayı nasip etsin inşallah yarın akşam bu saatte tekrar güzel bir hikaye yazmak nasip olur ✋🏻 Şimdilik Allah’a emanet olun 🌹🌹🌹🌹🌹
Elfsrkn Duygu_lu bebeğin kaç kg canım. Allahım sağ Salim birbirinize kavuştursun. Ne güzel telaş ve korku bunlar 🤗 Allahım ikinize de sağlık sıhhat versin. Darısı bizlerin başına. Allah’ıma emanet olun🙏🏻
Esma_davut Duygu_lu Allah yardımcın olsun canım sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲😊
Duygu_lu Mavilianne sağol gülüm Allah yar ve yardımcımız olsun günü bilip gitmek daha heyecan vericiymiş bu gece bakalım nasıl uyunur 🤷🏼♀️
Mavilianne Duygu_lu Uyu uyu yarın gece bebeğin kucağındayken ona bakmaktan uyumayacaksın zaten onu izlerken sabah olacak emzirirken sabah olacak 🥰
Duygu_lu Elfsrkn canım Bebek biraz minyon dedi tahmini 3 kg civarıymış canı sağolsun kilo doğduktan sonra hemen toparlıyorlar iyi gelsinler yeterki 🤲🏻 Sağlıklı sıhhatli bebeklerimiz olur inşallah
Elfsrkn Duygu_lu aynen inşaAllah sağlıklı olsun benim de tek derdim o bana da zayıf dedi insan ister istemez düşünüyor ne bileyim. Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı tüm hamilelere içinde de bizlere nasip etsin
dvran22 Duygu_lu hayırlı doğumlarin olsun inşaallah canım😊rabbim sağ salim kavuştursun bebelermıze inşaallah❤❤
Duygu_lu Badevehande canım doktorla kararımız ilk Doğum normaldi vakumlu dünyaya geldi bunu riske atmak istemedi
Mervednr Duygu_lu ayy bende duygusallaşıyorum ara ara son günlerimiz aynı bedende diye. Bir taraftan doğsun artık diyorum , diğer taraftan kalsın diyorum. Son 9 gün 38+4 oğlum ne zaman gelecek bakalım
Duygu_lu Mervednr Evet canım şimdi içimde oynadıkça ağlayasım geliyor 😞 garip bir duygu duygusallaşma son seviyesinde sorma
dvran22 Mervednr 😓😓bende 39+3 bebeğim hareket ettikçe onu çok özleyecegimi düşünüyorm evet yanımda olacak inşaallah ama karnımda bir mucizenın olması ayrı bi mutlu ediyor beni gerçekten❤