Kızlar gecen cuma hamile olduğumu öğrendim beta 1317cikti ve kese gözükmedi doktor cok küçük dedi paZartesi gününe randevu verdi tekrar bakıcak☺Benim kendimi durduramayip internetten araştırdığım dış gebelik vs gibi şeyler kafam çok karıştı dış gebelik nasıl bisey bileniniz varmi ? Neden bunlari araştırıyorum bunuda bilmiyorum 🤷♀️