Nzziss bende düşmüştüm 20li haftalarda ama o kadar sert degil karo nem olmustu terlikle kaymıştım o zamanda bebeğim pıt pıt hareketleri vardı sadece belli bir zaman etmeyince çok korkmuştum sonra o hareketini hissedince gitmedim çok endişe duyuyorsan kendi doktorunu ara canım ama onlar amniyo sıvısının içinde korunurlarmis